Konferencja Book Marketing – 6-7 marca w Poznaniu

Book-MARKETING-2020-A (1)

Konferencja Book Marketing – 6-7 marca w Poznaniu

Pierwsze takie wydarzenie w Polsce!

Konferencja Book Marketing już 6-7 marca w ramach Poznańskich Targów Książki
Podczas konferencji wysokiej klasy specjaliści skupią swoją uwagę na potrzebach rynku książki i w szeregu prelekcji oraz szkoleń będą dzielić się z Wami wiedzą!

Przez dwa dni będziecie mogli wysłuchać ośmiu prelegentów, wziąć udział w warsztatach z praktykami, spotkać się z ekspertami z branży wydawniczej, marketingowcami, sprzedawcami i pisarzami, porozmawiać o książkach, strategiach na ich promowanie, a także skorzystać z prywatnych konsultacji ze specjalistami od PR oraz marketingu dyżurującymi w pogotowiu marketingowym. Będzie też strefa VIP, gdzie odbywać się będą zamknięte spotkania wydawców, pisarzy i gości specjalnych.

Jako partner konferencji gorąco namawiamy Was do udziału i skorzystania ze specjalnego “maszynowego” kodu rabatowego na zakup biletów.

Book Marketing – dla kogo?

Do udziału w konferencji zachęcamy osoby profesjonalnie zajmujące się czytelnictwem, książkami oraz marketingiem, pracowników wydawnictw, self-publisherów, a także wszystkich, którzy piszą, planują wydać książkę i chcą się dowiedzieć, jak skutecznie zbudować silną markę osobistą.
Jeśli zadajesz sobie pytania:
– jak budować społeczność wokół wydawnictwa / instytucji kultury / osoby
– jak uwieść czytelnika wykorzystując social media do sprzedaży książek
– jak promować książki w erze social mediów
– czy sztuczna inteligencja może wspierać proces tworzenia książki
to ta konferencja jest dla Ciebie!

book-marketing-cover-fb

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Autorka fotografii Katarzyny Bondy – Gosia Turczyńska

 

Goście, goście

Wśród zaproszonych gości są:
Katarzyna Bonda – Matka-Założycielka Maszyny do Pisania, jedna z najbardziej poczytnych, polskich pisarek, która opowie między innymi na czym zarabia pisarz, jak wypracować rozpoznawalną markę osobistą i kto jej zdaniem lepiej wypromuje książkę – autor czy wydawca,
Paweł Tkaczyk – autor książek o budowaniu marki “Zakamarki marki” , “Grywalizacja”, “Narratologia”, który współpracował z HBO, Sony czy Orange,
Artur Kurasiński – techrealista, seryjny pomysłodawca, przedsiębiorca, mówca publiczny, twórca gier i komiksów,
Tomasz Palak – radca prawny, ekspert specjalizujący się w RODO, prawie autorskim i social mediach, zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych, regulaminami sklepów internetowych i stron www,
Tomasz Manikowski – psycholog biznesu, przedsiębiorca, manager, trenerem mentalny, marketer.

Gdzie i kiedy?
Konferencja rozpocznie się w piątek, 6 marca i potrwa do soboty, 7 marca 2020 roku.
Prelekcje odbędą się w sali GH, a warsztaty w sali CD na piętrze pawilonu numer 7 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Bilety:
Bilety na konferencję kupisz TUTAJ >>

Na hasło: MASZYNADOPISANIA obowiązuje 15% zniżki na zakup biletu na konferencję. Hasło należy wpisać przed zakupem >> https://sklep.tobilet.pl/mod/Sales/SetEvent/495/

Uwaga! Na warsztaty w ramach Book Marketingu obowiązuje rezerwacja miejsc pod adresem bookmarketing@literacka.com.pl – gdy otrzymasz bilet, napisz maila z informacją, w którym warsztacie weźmiesz udział.

PROGRAM

piątek: 6.03.2020

prelekcje
g. 11:00- 12:00 – Pisz i sprzedawaj legalnie. Prelegent: Tomasz Palak
g. 12:00-13:00 – Budowanie społeczności wokół wydawnictwa, instytucji kultury, osoby. Prelegent: Paweł Tkaczyk
g. 14:00-15:00 – Homo sum, humani nihil a me alienum puto. O trzech wymiarach ludzkiego marketingu. Prelegent: Tomasz Manikowski
g. 15:00-16:00 – Storytelling w biznesie – opowiadaj i stań się opowieścią, fascynuj słowem. Prelegent: Adam Pioch
g. 16:00-17:00 – Jak zwiększyć ruch na stronie i rozpoznawalność marki za pomocą content marketingu. Prelegent: Maciej Raczak

warsztaty – obowiązkowa rezerwacja miejsca na bookmarketing@literacka.com.pl
g. 13:00-14:00 – E-commerce dla Wydawcy i Księgarza. Zabiegi zwiększające sprzedaż – od UX przez wsparcie sprzedaży działaniami prokonsumenckimi. Prelegent: Maciej Raczak
g. 17:00-18:00 – Budowanie i wspieranie marki za pomocą monitoringu Internetu. Prelegent: Mikołaj Winkiel z Brand 24

sobota: 7.03.2020

prelekcje
g. 11:00-12:00 – Jak tworzyć i promować książki w erze social mediów. Prelegent: Artur Kurasiński
g. 12:00-13:00 – Budowanie marki w oparciu o literaturę. Prelegent: Przemysław Staroń
g. 14:00-15:30 – Od pomysłu do zysku – proces wydawniczy, promocja i sprzedaż książki z punktu widzenia autora. Prelegentka: Katarzyna Bonda

warsztaty – obowiązkowa rezerwacja miejsca na bookmarketing@literacka.com.pl
g. 13:00-14:00 – Jak współpracować z influencerami? Trendy, strategie, metody. Prelegent: Wojciech Kardyś
g. 15:30-16:30 – Al jako narzędzie nowoczesnego procesu wydawniczego. Prelegent: Dr Krzysztof Sopyła

 

 

Współorganizator

literacka

 

 

 

Partner

mdp_bw_3

 

 

 

 

 

Patronat medialny

sprawny-marketing

 

 

 

Napisz komentarz